Yengesine Tecavüz Vakası Seks Hikayesi


Hayalim Yengem

merhaba ben selim 21 yaşında üniversiteliyim ve tam bir am
manyağıyım bence dünyanın en güzel seyi.sıze bundan 1 ay önce basımdan
gecen bır olayı anlatacagım.32 yasında olan sarısın 1,65 boylarında ırı
kalcalı, ınce bellı,ırı gogüslü,düzgün bacaklı cok guzel bır yengem
var.adı irem.
31 cekerken hep ona tecavüz ettıgimi dusunurdum.cunku vucudu yuzu her
yonuyle benı delı gıbı azdıran bir kadındı.daracık gıyınır benı delı edrdı
cokta bakımlıdır.geneldede uzerıne dar buluz altınada ınce dar etek
yada dar pantolon gıyer. DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN

Yengesine Tecavüz Vakası Seks Hikayesi” üzerine 193 düşünce

  1. telefonda bosalmak rahatlamak isteyen beyleri beklerim 0554 4149278
    mesaja cevap var atesimi alan erkek tercihimdir beyler hadi mesaj basına

  2. telefonda bosalmak rahatlamak isteyen beyleri beklerim 0554 4149278
    mesaja cevap var atesimi alan erkek tercihimdir beyler hadi mesaj basına

  3. monoton hayatinizdan hergünün ayni gecmesinden ve belki evliyseniz esinizin sizinle ilgilenmesinden sikildinizmi? farkli bir tad farkli bir heyecan ve güzel bir sohbet icin arayabilirsiniz beni hersey sex degil iki insan normal sikilmadanda güzel bi sekilde sohbet edebilmeli.. numaram gizliye acik belkide denemeye deger sesimdende hoslanacaginizin garantisini veriyorum:)) 0507 122 36 63

  4. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.:)

  5. slm kizlar ben yadigar 19 yas, 1,75 boy, yesil gôzlû biriyem. sex yapmak istiyen, ami sulanan, sevismek istiyen . benimle yatmak istiyen varsa arayin, mesajada cvp war. 0538 936 25 53 hadi kizlar tlfn basina :)

  6. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

  7. Mrb güzel bayanlar bu sekildebi sexse ne dersiniz sen banyodasın mesela köpüklenmişin ve ben geldim yanına yarak taş gibi ben arkadan yaklaştım sana ve memelerini okşayıp sıkıyorum boynunu ve kulak memelerini yalıyorum sende yarağı okşuyon köpüklü elinle sen şöyle domalıyon önümde ben senin amcına yarağın kafasını sürtüyorum ve ağır ağır sokuyorum amın sıcacık cok tatlı ve gidip geliyorum ben memeni okşuyorum sert yarağım amında gidip geliyo sen ahh oh inliyon önümde bunları canlı yaşayalım et ete girsin 0543 255 85 45

Bir Cevap Yazın

