Liseli kız seks hikayesi


Merhaba, bu azgın erotik hikayeleri okuyanlar :) adım esra. Ben meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim. Okulun son haftalarıydı, ben her zamanki gibi eteğimi kıvırmış okula gittim. O gün biyoloji dersimizin konusu üremekti… Ben konuya tamamen duygusal yaklaştım ve bir an kendimden geçtim. Derhal benim boşalmam gerekiyordu. Sabah olduğundan ve devamsızlık sorunu olduğundan eve de gidemiyordum, ama benim boşalmam lazımdı. Tenefüste okulun yanından gecen bir bahçıvandan havuç aldım. Artıkk karar vermiştim o havuç sayesinde boşalacaktım… Havucu tuvaletn cop kovasına attım. ders başladı. midem bulanıyor diye hocamdan izin aldım ve tuvalete gitim. ilk işim havucu çöpten almaktı. havucu aldım güzelce yıkadım birazda sabunladıktan sonra doğru tuvaletin kabinine eteğimi kıvırdımamımın kulakları açılıp kapanıyordu. havucu amıma sürtüp boşalmaya çalışıyordum. ama sadece sürtmek beni kesmedi. ve sokmaya karar verdim ama daha bakireydim. bu yüzden sadce ucunu sokmaya karar vedim. bu sokuş beni dahada etkilemişti. bir an kendime mukayet olamadım ve haucun yarısını içime aldım. işşte o an bekaretim bir havuc tarafından gitmişti. artık havucun tamamını içime ala bilyordom bu arada da çok acı çekiyordum. artık ayaklarımyerden kesilmişti. bir melek gibi uçuyordum. ve büyük bir patlamayla patladım. inanın zevk suyum kanla beraber süzüle süzüle ayaklarıma kadar iniyordu. sonra hemen tuvalet kağıdıyla bacaklarımı tamizledim. o sırada tenefüs zili çaldı. ben o kalabalıktan yararlanarak havucu . sınıfa soktum… Akşam eve geldiğimimde de aynı işi tekrarladım. ama bu sefer kalın tarafını ilk sokuyordum. çok acıyordu kalın tarafını amıma yerleştirdim. yavaş yavaş iktiriyordum. tamamı girmişti. çok acı çekiyor evde de kimse olmadığı için rahatça bağrıyordum. sok çıkar işlemini 2 3 kez tekrarladıktan sonra, birden havucun ince tarafı elimde . kalın tarafı amımda kalmıştı. çok acı çekiyor ve korkuyordum. hemen ıkınmaya başladım. tam o sırada annem geldi.ben tuvalette bu işi yaptığımdan biraz dha zamanım vardı.ıknıyor ve içimdekini çıkarmaya çalışıyordum. hafif kırık taraf çıkınca hemen tuttum çıkardım. daha sonra birdaha havuçla hiç yapmadım. şimdi yeni tercihim patlıcan. bir erkekle denicem fakat . korkuyorum … ;-)

91 thoughts on “Liseli kız seks hikayesi

    • SLM TATLI KIZLAR BEN ENES TELDE SEKS SOHBETİ YAPMAK SEKS DOLU ANILAR YAŞAMAK İSTEYEN HOŞ BAYANLAR ARAYIN SEKSE DOYALIM NUMARAM
      ENES 0505 823 56 23

  1. Seks sohbeti yapmak isteyen kızlar bayanlar evli çiftler fantazilerini anlatmak isteyenler bekliyorum 0543 538 48 59

  2. esra ne zaman istersen arayabilirsin ismim mikail 0531 434 51 89 yaşım 24 dilersen mesaj veya çağrı at ben ararım

  3. telefonda bosalmak rahatlamak isteyen beyleri beklerim 0554 4149278
    mesaja cevap var atesimi alan erkek tercihimdir beyler hadi mesaj basına

    • Kayseri ve ankara civari ciftler ve parlak pasifler arayin kocaman aletimle sizi mutlu edeyim 05334909273

  4. telefonda bosalmak rahatlamak isteyen beyleri beklerim 0554 4149278
    mesaja cevap var atesimi alan erkek tercihimdir beyler hadi mesaj basına

  5. Merhaba ben yusuf yaş 26 yalovada oturuyorum ateşli sevecen sexsi sewen bekar dul evli olan isteyen bayanlarla tanısmak isterim ben her zaman burdayım arayın mesaj atın aramayı da unutmayın 05358757515

  6. BEN LEVENT
    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) 05426736850

  7. Ben LEVENT Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul BEKAtR tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım)
    05426736850 ÇAGRI YAPARMISIN???

  8. Bayanlar arayin mutlu olursunuz mugla be cevresi evli dul bekar ama gizlilik sart bide guvenilir 05453514949 cagri yeterli

  9. ismim semih bu hikayeyi okuyup zevke gelen bayanlar beni arasin beraber zevkin doruklarina cikalim tel 05072225165

  10. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.:)

  11. Slm ozgur ben ordudan zevki tatmak istyn ucmak siniri olmamak yasamak istynler bayanlar evli bayanlar tercihim 05418499064.

  12. Mr ben ersin ben de seks yapmayı severim kızlar arayın mutlu edeyğm sizi msj cağrı cevap veririm.her yaş tan evlı dul farketmez sikıcıyım.cok bosaltırım sizi telde.05412389822

  13. merhabalar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen denemekde fayda var ve birşeyin garantisini kesin olara verebiliirm sesimden çok hoşlanacaksın:)) (saplar aramasın lütfen) 0507 122 3663

Bir Cevap Yazın

