Sinemada Yaşadığım Seks Hatıram – Sex Hikayeleri


          Merhaba… İsmimi vermek istemiyorum. Sadece başımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşacağım. Kolejin son sınıfındayken, alt sınıfımdan u… adında, esmer, düz uzun saçları olan, 165 boylarında ve kalın bacaklı-büyük göğüslü-etine dolgun bir lolitayla çıkıyordum. kışları hava soğuk olduğundan genelde ya bir kafede otururduk ya da sinemaya giderdik. sinemada yaptığımız yaramazlıklar ilk, u…’ın elini penisime götürmemle başlamıştı. her sinemaya gittiğimizde de bir adım daha ileriye gidiyorduk. u… artık bana sinemada oral seks yapıyordu. her seferinde de ağzına boşalıp, bütün spermlerimi yutturuyordum. bir süre sonra u…’da kendisine oral seks yapmamı istemişti, bende yapmıştım. hatta artık genelde bol pileli etekler giyiyor ve iç çamaşırı giymiyordu. böylelikle hiç vakit kaybetmeden bir sinemanın içinde yapılabilecek bütün yaramazlıkları yapıyorduk. ama ben size yaptığımız en büyük çılgınlığı anlatacağım. aslında kışları yazlığımız boştu. pek tabi onu yazlığımıza götürüp, özgürce sevişebilirdik. ama bu sinemada ki yaramazlıklarımız beni fazlasıyla tahrik ediyordu ve yazlıkta alacağım zevkten çok daha fazlasını burda aldığıma emindim. o nedenle yazlık seçeneğini hiç düşünmüyordum. yine bir gün sinemaya gittiğimizde, u…’ın altında yine bol pileli bir etek vardı ve iç çamaşırı giymemişti. filmin ilk yarısında önce oral seksle o beni boşalttı, sonra da ben onun vajinasını yalamaya başladım. u… vajinasını daha iyi yalamam için koltukta iyice öne doğru çıkmıştı ve bu pozisyonda her daim mutlaka traş ettiği, kaymak gibi etli vajinası tamamen dışarı doğru çıkmıştı, hatta arka deliği de önümdeydi. vajinasından yavaşça arka deliğine doğru geçip, arka deliğini yalamaya başlamamla irkilmesi bir oldu. anladığım kadarıyla çok hoşuna gitmişti. bir süre daha böyle devam ettim. filmin ilk yarısı bitip ışıklar açıldığında, birbirimize bakıp güldük. sonra ona “tuvalete gidelim mi?” dedim. “sen git, benim yok” dedi. “öyle değil, tuvalete gidip orda devam edelim mi?” dedim. “nasıl yani?” diyerek şaşırdı. bende ona hızlıca tuvalete gidip bir kabinde dilediğimiz gibi sevişebileceğimizi, onu arka deliğinden becermek istediğimi söyledim. ergen ve meraklı bir kız tavırlarıyla gülerek “olur” dedi. filmin ikinci yarısı başlar başlamaz çıktık ve tuvaletlere doğru gittik. haftaiçiydi ve gündüz seansı olduğundan sinema hiç kalabalık değildi. u… bayanlar tuvaletine girip kontrol etti ve kimse olmadığını anladığında beni çağırdı. içeri girdim ve hemen bir kabine girdik. içeri girer girmez deli gibi öpüşmeye başladık. sonra klozetin kapağını kapatıp üzerine oturdu ve penisimi çıkarıp ağzına aldı. çok hızlı hareket ediyorduk ama herşeyi de yaşamak istiyorduk. çünkü filmin bitmesine 40 dakikamız vardı. kısa bir oral seks faslından sonra ona klozete doğru çevirip, eteğini beline topladım ve arka deliğini yalamaya başladım. ağzını kapatmış, inliyordu. sonra kalktım ve penisimi de iyice tükürükleyip arka deliğine dayadım. bu ilk seferiydi. girmeye çalıştım ama olmadı. sonra bir kez daha denedim ama yine olmadı. kabinden dışarı çıkıp sessizce lavabonun birinden sıvı sabunu aldım. bu onun daha sonradan canını yakacaktı ama o an için gerekliydi. sıvı sabunu hem penisime, hem u…’ın arka deliğine iyice sürdüm ve tekrar denedim. bu sefer ilk denemede penisimin başı girmişti. ağzını sıkıca kapatmış bağırmamaya çalışıyordu. bana dönüp, “çıkar lütfen çok acıdı” dedi. “bekle biraz, geçecek” diyerek onu sakinleştirmeye çalışıyordum çünkü bu aşamadan sonra asla bırakmazdım. penisim içinde biraz bekledim. sonra çok yavaş bir şekilde penisimin başıyla git gele başladım. u… hala acıdığını söylüyordu. bir süre sonra deliği biraz rahatladı ve penisimi daha da içeri sokarak devam ettim. penisim arka deliğinin dibini bulduğunda saatime baktım ve 15 dakikamız kalmıştı sadece. “iyi misin?” dedim. “evet” dedi. sonra belinden tutup arka deliğini pompalamaya başladım. gözlerinden yaşlar akıyordu, ağzı sımsıkı kapalı inliyordu. sanırım her dibini bulduğumda hissettiği duyguya alışamamıştı. onu pompalarken bir taraftan göğüslerini ellerimle sıkıyordum, bir taraftan vajinasıyla oynuyordum. amacım o kısıtlı an ve alanda yapabildiğim herşeyi yapmaktı. saatime tekrar baktığımda son 7 dakikamızı gördüm. “içine boşalıcam” dedim. “tamam” dedi. daha da hızlanarak inanılmaz bir şekilde, sımsıkı arka deliğine bütün spermlerimi boşalttım. penisimi içinden çıkardığımda, bir süre doğrulamadı. sonra alel acele toparlandık ve önce u… kapıdan dışarıyı kontrol etti, sonra çıktık. sinemadan çıkıp eve doğru yürürken, ikimizinde yüzünde gülümseme vardı. “iyi misin?” dedim. “iyiyim” dedi. çok güzel bir 40 dakika yaşamıştık. sonra yürürken birden durdu, suratında tuhaf bir ifade vardı. “noldu?” diye sordum. “bacağımdan aşağı akıyor” diye fısıldayarak söyledi. güldüm ve devam ettik…

48 thoughts on “Sinemada Yaşadığım Seks Hatıram – Sex Hikayeleri

  1. slm ben melih konyadan yas 23 konya ve çevresi varsa tanışabiliriz evli yada dul da olur 0506 391 75 77

  2. ben tolga konya ve çevresi bayanlar varsa evli dul yada çiftler de olur tanısabiliriz yaş 24 0553 217 98 50

  3. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

  4. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

  5. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  6. ankaradan eray ben 30 yasındayım uzun boylu bırısıyım sexı seven ateslı bayanları beklıyorum ankara ve cevresı olursa sevınırım bırde buyuk seven bayanlar eklesın (20 cm kalınlıgı normal)yas ve yer onemlı degıl yeterkı aramızda uyum ve guven olussun hadı baynlar aramanız yeter 0541 223 30 88 ankara ve cevresı lutfenn 0541 223 30 88..

  7. ÖNEMLE okuyun!!! HATAY VE KONYA çevresinden evli bekar bayanlar. Murat boz a benzerlğimle dikkat ceken biriyim. ismim sercan yaş 27 iyi bir işim ve arabam mevcuttur. Seks için ideal bir boy ve kiloya sahibim 178 cm 76 kg. yaşanacak herşey ve her muhabbet keinlikle aramızda kalacaktır çünkü kimseyi ilgilendiren şeyler değildir. 544 789 22 00 arayın tanışalım… Boş vaktim çoktur işim gereği…

  8. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı bırıyım gızlılık ıcınde mesaj lasmak konusmak buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlardan cagrı yada msj beklıyorum 0541-385-81-85

  9. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı yım gizlilik içinde msj lasmak konusmak bulusmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlardan cagrı yada msj atmalarını beklıyorum 0541-385-81-85

  10. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım yakısıklı çekıcı bırıyım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak yada buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

  11. selam bayanlar, Serdar ben ister özel ister açık numara sohbete doyamazsın 0531 272 99 99 sadece bayanlar lütfen. yaş, konu, şehir sınırı yoktur. ara pişman olmazsın ;)

  12. ankaradan byanların ve cıftlerın aramasını beklıyorum beklıyorum ozellıkle buyuk sven ler arasın..0541 223 30 88

  13. 05426074355 YARAGİM tam25CM İRİUZUN KALIN DAMARLI DAMARLI KOCAMAN ŞAPKALI KAFASI VAR. BEN ŞANLI URFADAN MURAT ŞANLIURFA GAZİANTEP MARAŞ MALATYA ADIYAMAN ÇEVRE İL İLÇELERDEN CİDDİ BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM İŞİM GEREĞİ İSTANBULA SIK SIK GELİRİM İSTANBULDAKİ ATEŞLİ BAYANLARIN DİKKATİNE AMA SADECE CİDDİ BAYANLARIN DİKKATİNE(romantik_gemici@hotmail.com) YARAGİM …TAM25CM ÇOK İRİ ÇOK KALIN UZUN …DAMARRLI DAMARLI KOCAMANKAFASI VAR LÜTFEN C…İDDİYSEN ARA GERÇEKTEN BİRŞEYLER YAŞAMAK PAYLAŞMAK İSTİYORSAN GİZLİLİĞE ÖNEM VERİYO…………RSAN GERÇEKTEN CİDDİYSEN ARA YOKSA BOŞA ARAMA MUHABET OLSUN DİYE ARAMA ben şa…nlıurfadan murat LÜTFEN BAYANLAR SİZDEN TEK RİCAM SADECE CİDDİ BAYANLAR ARASIN BİR ANLIK MACERACILAR ARAMASIN SADECE… CİDDİ BAYANLAR ARASIN GİZLİLİK ŞARTIMDIR şanlıurfa ve çevre illerden Evli, Dul, Olgun mutsuz EVLİLERE 3.OLURUM EVLİ ÇİFTLERE SÜPER AKTİFİM 3cu OLURUM ateşli doyumsuz sınırsız zevk sınırsız seks isteyen şehvetle arzuyla heyecanla iliğine kadar defalarca boşalmak isteyen ciddii ne istediğini bilen ama gerçekten seks yapmak isteyen ben urfaya gelebilirim diyen yada sen buraya gel burda yapalım diye bilen imkanı olan bayan arıyorum arayın tanışalım05426074355 SEKSTE ÇOK İDALIYIM DEFALARCA SİKEBİLİRİM SENİ ZEVKİM DORUĞUNA ÇIKARIRIM İDA EDİYORUM BENİMLE SEKS YAPARSAN HAYATIN BOYUNCA İLK DEFA KADIN OLDUĞUNU HİSSECEKSİN ZEVKİ ADETA İLİĞİNE İŞLETİİRİM SENİ DEFALARCA BOŞALTIRIM ABARTISIZ.YARAGİM TAM25CM DAMARLI DAMARLI KOCAMAN ŞAPKALI KAFASI VAR TERCİHİM ŞANLIURFA ANTEP ADIYAMAN KAHRAMANMARAŞ VE ÇEVRE İL İLÇELERDEN ATEŞLİ GİZLİLİĞNE ÖNEM VERECEK BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM 05426074355 ÇOK KALIN UZUN GÖVDESİ ELİNİ…ZE …SIĞMAZ AMA AMCIĞINA İYİ YERLEŞTİRİRM EĞER ATEŞİNE GÜVENEN DOYUMSUZ CİDDİ GÜVENİLİR DÜRÜSTLÜĞE ÖNEM VEREN BAYANLAR ARASIN TANIŞALIM GİZLİLİK KESİNLİKLE ŞARTIMDIR SADECE VE SADECE BAYANLAR ARASIN EVLİ AMA MUTSUZ DUL DOYUMSUZ BEKAR ATEŞLİ BAYANLAR SADECE ARASIN AMA LÜTFEN SADECE CİDDİ OLAN ARASIN BAYANLAR SİZE SESLENİYORUM GİZLİLİK ÖN PALNDA OLACAK ŞEKİLDE DÜRÜST BİR EVLİ YADA DUL ATEŞLİ BAYAN BULSAM ONU ADETA İLİĞİNE KADAR DEFALARCA ART ARDA BOŞALTIRIRIM HAYATI BOYUNCA İLK DEFA KADIN OLDUĞUNU HİSEDECEK. İçinizdeki gizli arzu ve duygularınızı doyasıy…a yaşamak isteyen dul bekar yada evli veya sevgiliniz var ama değişiklik arıyorsunuz ve insan oğlunun en doğal gereksinimi olan sexse düşkünsünüz ve saatlerce sınır tanımadan fantazilerimle romantizmin doruklarına çıkmak yaşamadığınız duyguları yaşamak ve paylaşmak isteyen ve yaşadıklarının gizli kalması isteyen bayanlar. Gizlilik ön plandır. en önemli şarttır. Dürü­st samimi içten ne istediğini bilen uygun bayanlar ekleyebilir yada arayabilir mesaj atabilirler. 05426074355 bekliyorum sizleri.
    Gay, pasifler erkekler lütfen aramasınlar. sadece bayanlar ile görüşüyorum. Evli çiftlerde de bayan ile birlikte oluyorum erkeklerle asla görüşmüyorum lütfen erkekler aramasın mesaj dahi atmasınlar. hade ateşli doyumsuz kadınlar tanıtıcı mesaj yada arayın yada tanıtıcı mesajlarını atabilirsiniz. telefon numaram 05426074355 hade arayın siznle seksi doruğunda yaşayalım sizin iliğinizi defalarca art arda boşaltayım kadınlığınızı ilk defa benimle hissedeceksiniz telefonlarınızı bekliyorum….05426074355 msn adresim romantik_gemici@hotmail.com

  14. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21

  15. Selam ben tolga konya dan yaş 24 Konya ve çevresi evli dul bekar bayanlar varsa tanışabiliriz evli çiftlerde olur mesaj arkadaşligi isteyen olursa o da olur 0553.217.98.50

  16. Bizde sinemada emisirken biradam geldi ve beni de araniza alirsaniz ne istersen veririm dedi ben tereddüt edince elime birsuru para sikistirdi ve benimkinin amina yumuldu sonra evine gittik sabaha kadar sikti ve hatiri sayilir bir para verdi cok Hoşça s oldu benimki yine öyle birine vericem diyor maillerinizi bekliyorum selime69@hotmail.com

  17. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım yakısıklı çekıcı bırıyım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak yada buluşmak isteyen olgun durust guvenılır bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

  18. Selam ismim OKTAY yaş 30 esmer 175 boy Ankara’da oturuyorum. Keçiören-Aktepe ve yakınlarında olan 7/24 Sexs Yapabılecegım ve Gunduzleri sexs isteyen bayanların mevkısı –>>>aktepe bulunan EVLİ – DUL – KIZ – TESETTURLU – Aldatılan olgun 15-45 Yas arası ne istediğini bilen özgür bayanlarla tanışmak buluşmak istiyorum..
    NoT: 7/24 arayabılırsınız… Özel numaradanda Arayabılırsınız.. Gizlilik ve Temizlik cok ama cok önemli..Şimdi bu özellikteysen ara…

    0536 452 30 32

    lütfen sadece bayanlar…..

  19. mrb lar ist avrupayakasından murat yaş33 boy1.79 atletik yapılı ve karizmatik biriyim karşılıklı güven ortamında fantazilerinizi hayal ve arzularınızı gerçekleştirmek isteyen güzel bayanlar yaşanacak çok özel anlara varmısınız dürüst gizlilige önem veren bayanlar ile tanışmak istiyorum 545 499 6388

  20. Slm ben istanbuldan sinan yaşım 44 kendine güvenen ist av yak tüm cesaretli ateşli bayanlar yaş boy kilo farketmez 0553 257 62 41

  21. merhaba ben aykut malatya ve çevresinden evli bekar dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem verecek arada sırada birbirimizi mutlu edevek bayanlardan tlf bekliyorum yaş 32 uzun boylu çekici bir erkeğim yaş sınırı yok ara bekliyorum 0539 566 07 83

  22. merhaba ben aykut malatya ve çevresinden evli bekar dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem verecek arada sırada birbirimizi mutlu edevek bayanlardan tlf bekliyorum yaş 32 uzun boylu çekici bir erkeğim yaş sınırı yok ara bekliyorum 0539 566 07 83…………….

  23. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.:)

  24. slm ben tamer ankaradan evli çiftler ,dul bayanlar,farketmez büyük ve iri severim diyorsanız arayın 0 553 308 1577 yalnız yaşıyorum ..

  25. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

Bir Cevap Yazın

